17 maja 2014

OUIJA - t-shirt

Jakoś nie mogłam się zebrać w sobie by dodać tego posta. Nie mam natchnienia do pisania ostatnio. I miałam zamówić ćwieki, jakieś dwa tygodnie temu. Leniwa jestem, ot co.


T-shirt kupiony za grosze w second handzie.


 Koszulka Ouija powstała jakiś czas temu. Bieżące relacje z tworzenia wrzucam często na snapchata, więc jeśli ktoś jest chętny to zapraszam: finqq.





To ostatnie zdjęcia robione na różowej ścianie. Kilka dni mieszkania na przedpokoju i mój pokój wygląda o niebo lepiej. Wciąż nie mogę się napatrzeć.

Do następnego posta!

4 komentarze:

  1. ciekawa nadruk, ja tez zajmuję się malowaniem na tkaninie

    zapraszam serdecznie do mnie na nowa notkę,
    tym razem będzie to recenzja produktów od allepaznokcie.pl

    http://iamemilia.blogspot.com/2014/05/recenzja-od-allepaznokciepl.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka koszulka też chodziła mi trochę po głowie :) Tobie wyszła świetnie, powodzenia w przyzywaniu demonów :P

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne alternatywne podejście, gratulacje odwagi

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, fajny pomysł na koszulkę !!!

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty