30 marca 2015

Obróżki, tak dużo obróżek!

Wpadłam na pomysł, by zasypać Was obróżkami. Strasznie przyjemnie mi się je tworzy i czuję, że nabieram pewnej wprawy. Zaczynam realizować pomysły "z wyższej półki", na które kiedyś nie mogłam sobie pozwolić, ze względu na braki w materiałach. Teraz jestem dobrze wyposażona i uzbrojona po zęby w nożyczki, skalpele i obcęgi. To chyba wyższy poziom twórczości, gdy chcąc dojść do szafy, muszę pokonać tor przeszkód, stworzony z testów, wstążek, linek, gum i "manekina". Świetnie zastępuje to też poranną rozgrzewkę.

Jako pierwsza, chyba wasza ulubiona <przynajmniej tak ją wychwalacie w komentarzach na facebooku <3 >. Pamiętajcie o tym, że jeszcze tylko do jutra możecie zgłaszać się do rozdania, w którym do wygrania jest ta obróżka, uprząż i naszywki :3

 


Od osoby, która ją wygra wyłudzę jakieś zdjęcie w niej <mwhaha>, a potem wrzucę je na fanpaga <mwahaha x2>. Ten kto wygra uprząż, też jest zobligowany wysłać mi zdjęcie <ale to do prywatnego folderu>.







Patrzcie jakie urocze stadko obróżek zalęgło mi się w pokoju. Nie mam serca wyrzucać ich na to zimno <wiosna, taka ciepła>, więc może jest tu ktoś chętny, by przygarnąć którąś pod swój dach i ofiarować jej odpowiednią ilość ciepła i miłości? 

Do zobaczenia w następnych postach potworki :D

6 komentarzy:

  1. A teraz mów po kolei czego użyłaś jako bazy do każdej z nich T.T

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, to porozdawaj więcej na rozdaniu a nie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę rozdać wszystkiego na raz! Po świętach niedługo majówka, więc może to będzie dobra okazja do kolejnej :3

      Usuń
  3. Bardzo ładne! Świetnie będą wyglądały :) Masz talent dziewczyno!

    justyna-and-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super obróżki, fajnie, że robisz coś oryginalnego :) Moją faworytką jest ta w kwadratowe srebrne ćwieki :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty