31 stycznia 2015

3City Piranhas Roller Derby - koszulki

Nabieram tempa jeśli chodzi o dodawanie postów... i jazdę na wrotach. Dołączyłam do dziewczyn jakoś pod koniec września, albo na początku października. Kiedyś bardzo dużo jeździłam na łyżwach, dlatego szybko odnalazłam się we wrotkach. A teraz nie wyobrażam sobie tygodnia bez nich <miesięczna przerwa na święta i chorobę to była dla mnie prawdziwa męka>. Mimo, że musimy z Pauliną dojeżdżać prawie 1,5 h w jedną stronę <kochane skmki jeżdżą tylko co pół godziny> a rozgrzewkę mamy już niosąc wroty pod górę, by dojść na salę to warto. 





W połowie lutego jedziemy do Poznania na warsztaty. Mam zamiar przywieźć kilka dorodnych siniaków :P



Ja lecę na trening, a Was zachęcam do dołączenia do najbliższej drużyny roller derby :D

4 komentarze:

  1. Nie sądzę, żebym miała jakąś drużynę w pobliżu, ale przybijam Ci dorodną piątkę, bo sama jeżdżę na łyżwach i rolkach :3 Robiłaś koszulki dla siebie i Pauliny, czy dla reszty drużyny też? :P Przy takich koszulkach jest ogrom pracy, wiem coś o tym..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No najbliżej masz chyba dziewczyny z Łodzi, albo Wrocławia :P zawsze możesz założyć własną drużynę, a co tam B|
      Na razie robiłam tylko dla siebie i dwóch dziewczyn z drużyny, zobaczymy jak te będą się sprawowały :D

      Usuń
  2. Ale świetne te koszulki! Macie tam coś dla mężczyzn? Myślę że taka koszulka męska bawełniana bez problemu znalazłaby miejsce w mojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszelkiego rodzaju zabawne t shirty dla kobiet, ale i takie z poważniejszymi nadrukami. Nie wiem po co nosić gładkie koszulki, jak takie są znacznie ciekawsze. :P

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty