26 marca 2013

Farbky

Zaraz po tym jak przyszłam do domu dostarczono mi paczkę z zamówionymi farbkami. Już odnalazły swoje miejsce na parapecie ale wypróbować je będę mogła dopiero za kilka dni. Postaram się jak najszybciej i chyba wykorzystam je do namalowanie czegoś na plecach mojej katany. Efektem z pewnością się pochwalę.

Wracając do farb. Do tej pory używałam kupionych kiedyś w plastycznym i patrząc teraz po allegro stwierdzam że mocno za nie przepłaciłam. Za dwie buteleczki 50 ml i jedną 16 ml  dałam około 50 zł.


Teraz zamówiłam 5 kolorów ze strony plastyczny.com.pl i na pewno opłaciło mi się pod względem kosztu bo buteleczka 50 ml kosztowała mnie 6 zł + przesyłka 7,5 zł. Co do jakości się przekonam jeszcze. 


Do następnego ^-^

1 komentarz:

  1. chuj Ci w dupe jebany cheaterze pierdolony stylisto. nie no ubrania masz spoko.

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty